مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
۰ نفر

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام گفت: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار در مجموعه الغدیر فعالیت خود را آغاز کرده است.

موتورسواری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ایوب جعفریان اظهار کرد: این پیست شامل پیست‌های موتورسواری، موتور ریس و استریت همچنین پیست موتورکراس و پیست آفرود است. زمین این پیست از اداره ورزش و جوانان ایلام به مدت ۲۰ساله توسط هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اجاره شده، اما بابت اجاره هیچ وجهی به این اداره پرداخت نشده است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام گفت: تمام هزینه‌ها با ساخت این پیست به صورت شخصی و بدون حامی مالی پرداخت شده و تاکنون ۱۴ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است. برای تکمیل این پیست در مجموع ۲۸ میلیارد ریال اعتبار لازم است. همچنین ساخت و ساز دفتر مرکزی این هیات در این مجموعه راه‌اندازی می‌شود.

جعفریان اظهار کرد: آموزش رشته‌های این هیات آغاز شده و تاکنون ۳۸ خانم و ۴۸ آقا ثبت‌نام کرده‌اند. هزینه ثبت‌نام برای آموزش دوره موتورسواری ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در ۱۰ جلسه و هزینه آموزش آفرود ۱۲ میلیون ریال در ۷ جلسه است. این افراد حین آموزش بیمه می‌شوند و پس از پایان دوره‌ها برای شرکت‌کنندگان کارت عضویت و گواهینامه معتبر صادر می‌شود.

هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام ۵۰۰ عضو فعال دارد.

کد خبر 550012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ایلام

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha